Váš nákupní košík je prázdný
Systém monitorování mrtvého úhlu vozidla STEELMATE SBS-1, signalizuje řidiči že už je předjížděný jiným vozidlem z levé nebo pravé strany. Řidiči zapomínají na vizuální kontrolu jízdního pruhu za vozidlem (v mrtvém úhlu), předtím než se zařadí. Systém snižuje pravděpodobnost vzniku fatální dopravní ...
Název | Velikost | Stáhnout | |
---|---|---|---|
![]() | Návod | 6.24MB |
Systém monitorování mrtvého úhlu vozidla STEELMATE SBS-1 signalizuje řidiči, že už je předjížděn jiným vozidlem z levé nebo pravé strany. Řidiči zapomínají na vizuální kontrolu jízdního pruhu za vozidlem (v mrtvém úhlu), předtím než se zařadí. Systém snižuje pravděpodobnost vzniku fatální dopravní nehody při předjíždění a řazení se do jízdních pruhů. Steelmate SBS-1 je homologován a vyvinut ve spolupráci s výrobcem automobilů.
Vlastnosti:
- významně sníží riziko nehody při změně jízdního pruhu vozidla
- vnitřní signalizace je zvláště potřebná při silném dešti, za snížené viditelnosti přes vnější zrcátko
- optimalizované algoritmy
- vizuální a zvuková signalizace (zvuková může být vypnuta)
- detekuje vozidla které se pohybují / přibližují z levé nebo pravé strany
- zaparkovaná vozidla v obou směrech nejsou detekovány
- pohybující se vozidla ve vedlejším protisměrném pruhu také nejsou detekována
- systém instalován ve vozidle které předjíždí, nedetekuje vozidlo které je předjížděno
- pro vozidla s 12V nebo 24V systémem
- proudový odběr: <300 mA
- po instalaci před používáním v provozu je třeba provést testovací jízdu
- délka kabelů od RJ k displeji cca 5,5 m a 6,5 m
Senzor:
- 79GHz mikrovlnný 2x
- IP67 - vodotěsný
- montáž bez vrtání děr pro senzory
- minimální rozměry
- dosah do 5m
- montážní výška je 55cm (+/- 10cm)
- rozsah použití: rozdíl rychlostí vozidel (vzájemná rychlost) od 5km/h do 40km/h
Upozornění: Při vyšší vzájemné rychlosti než 40km/h hrozí, že v okamžiku upozornění na přibližující se vozidlo, okamžitá vzájemná rychlost a vzdálenost již nemusí umožnit vyhnout se kolizi. Například při rychlostech 200km/h a 130km/h (což je extrémní rozdíl), pokud se řidič pomalejšího auta zařadí před rychlejší auto ze vzdálenosti například jen 6 metrů (systém na tuto vzdálenost ještě nesignalizuje že se přibližuje auto), vytvoří rychle se přibližujícímu vozidlu překážku náhlou a řidič rychlého auta už nebude mít možnost dostatečně zpomalit (o 70km/h na vzdálenosti 5 metrů). Proto je nezbytné, aby se řidič vždy spoléhal na své schopnosti a řidičské zkušenosti. Toto zařízení nenahrazuje schopnost řidiče ovládat vozidlo a správně se rozhodovat při řízení vozidla.