Váš nákupní košík je prázdný
Systém monitorování mrtvého úhlu vozidla STEELMATE SBS-1, signalizuje řidiči že už je předjížděný jiným vozidlem z levé nebo pravé strany. Řidiči zapomínají na vizuální kontrolu jízdního pruhu za vozidlem (v mrtvém úhlu), předtím než se zařadí. Systém snižuje pravděpodobnost vzniku fatální dopravní ...
Systém monitorování mrtvého úhlu vozidla STEELMATE SBS-1 signalizuje řidiči, že už je předjížděn jiným vozidlem z levé nebo pravé strany. Řidiči zapomínají na vizuální kontrolu jízdního pruhu za vozidlem (v mrtvém úhlu), předtím než se zařadí. Systém snižuje pravděpodobnost vzniku fatální dopravní nehody při předjíždění a řazení se do jízdních pruhů. Steelmate SBS-1 je homologován a vyvinut ve spolupráci s výrobcem automobilů.
Vlastnosti:
- významně sníží riziko nehody při změně jízdního pruhu vozidla
- vnitřní signalizace je zvláště potřebná při silném dešti, za snížené viditelnosti přes vnější zrcátko
- optimalizované algoritmy
- vizuální a zvuková signalizace (zvuková může být vypnuta)
- detekuje vozidla které se pohybují / přibližují z levé nebo pravé strany
- zaparkovaná vozidla v obou směrech nejsou detekovány
- pohybující se vozidla ve vedlejším protisměrném pruhu také nejsou detekována
- systém instalován ve vozidle které předjíždí, nedetekuje vozidlo které je předjížděno
- pro vozidla s 12V nebo 24V systémem
- proudový odběr: <300 mA
- po instalaci před používáním v provozu je třeba provést testovací jízdu
- délka kabelů od RJ k displeji cca 5,5 m a 6,5 m
Senzor:
- 79GHz mikrovlnný 2x
- IP67 - vodotěsný
- montáž bez vrtání děr pro senzory
- minimální rozměry
- dosah do 5m
- montážní výška je 55cm (+/- 10cm)
- rozsah použití: rozdíl rychlostí vozidel (vzájemná rychlost) od 5km/h do 40km/h
Upozornění: Při vyšší vzájemné rychlosti než 40km/h hrozí, že v okamžiku upozornění na přibližující se vozidlo, okamžitá vzájemná rychlost a vzdálenost již nemusí umožnit vyhnout se kolizi. Například při rychlostech 200km/h a 130km/h (což je extrémní rozdíl), pokud se řidič pomalejšího auta zařadí před rychlejší auto ze vzdálenosti například jen 6 metrů (systém na tuto vzdálenost ještě nesignalizuje že se přibližuje auto), vytvoří rychle se přibližujícímu vozidlu překážku náhlou a řidič rychlého auta už nebude mít možnost dostatečně zpomalit (o 70km/h na vzdálenosti 5 metrů). Proto je nezbytné, aby se řidič vždy spoléhal na své schopnosti a řidičské zkušenosti. Toto zařízení nenahrazuje schopnost řidiče ovládat vozidlo a správně se rozhodovat při řízení vozidla.