Váš nákupní košík je prázdný
Jsou dvě skupiny těchto zařízení a sice ty, které nám jen oznámí, že v daném úseku se měří rychlost - tzv. antiradary, a ty, které dokáží policistům znemožnit, aby dané vozidlo naměřily - tzv. laserové rušičky. Antiradary můžeme rozdělit do dvou skupin - s montáží a bez montáže. Ty bez montáže - přenosné - můžete používat ve více autech, ale mají menší citlivost upozorňování na měření rychlosti. Jsou samozřejmě levnější než ty, které vyžadují odbornou montáž.
Přenosný antiradar Genevo One M se zvýšeou citlivostí v Ka pásmu a detekci pro MULTARADAR CD. Speciálně vyvinut pro Českou a Slovenskou republiku. Zabudovaný GPS modul pro detekci úsekových měření, kamer na červenou, jinak nedetekovatelných stacionárních radarů a ostatních stacionárních hrozeb v celé Evropě. Hlášení radarů i nastavení menu je v českém jazyce.
Genevo One S s vertikálním držákem, oproti většině konkurenčních modelů, obsahuje GPS modul pro detekci úsekových měření, kamer na červenou, jinak nedetekovatelných stacionárních radarů a ostatních stacionárních hrozeb v celé Evropě. Při skenování radarových pásem se pak vyznačuje minimem falešných poplachů a vynikající citlivostí.
Černé plexisklo na zakrytí snímačů laserových rušiček, rozměr: 505 x 95 mm
Náhradní magnetický držák na čelní sklo pro antiradar Genevo MAX.
Náhradní držák ke kameře Neoline X-COP 9100S.
Horizontální držák pro Genevo One, Genevo One S, Genevo One S Black, Genevo One M. Držák pro horizontální uchycení detektoru.
Napájecí kabel s pojistkou pro pevnou montáž antiradarů Genevo Max.
Profesionální sada na pevnou montáž detektoru Genevo ONE, Genevo ONE S, Genevo ONE S Black Edition, Genevo ONE M v kabině auta. Tato sada obsahuje pojistku, díky ní máte 100% jistotu zamezení zkratu a následnému poškození vozidla.
Antiradar s palubní kamerou do auta a s pokročilými funkcemi. Záznam v rozlišení Full HD nabídne skvělou rozeznatelnost osob či poznávacích značek a GPS modul současně poskytuje přesné informace o rychlosti. Antiradar obsahuje GPS modul pro detekci úsekových měření, kamer na červenou, jinak nedetekovatelných stacionárních radarů a ostatních stacionárních hrozeb. Při skenování radarových pásem se pak vyznačuje minimem falešných poplachů a vynikající citlivostí. Při vývoji byl kladen enormní důraz zejména na optimalizaci detekce správné části Ka pásma, které je používáno k měření rychlosti v ČR.